woensdag 14 mei 2008

San Marino

Het zit er weer op...ons lange luie weekend in San Marino. De reis verliep vlot, met een kleine omweg heb ik een tussenstop gemaakt om onze nieuwe semi-huisgenoot "Doughnut" te gaan bekijken. Wat heerlijk om een vol nest pups te kunnen kroelen! Over een maandje komt hij naar NL en zal hij bij Kim en Roel gaan wonen.
Donderdag zaten we in San Marino in de zon. Rust.
's Avonds ben ik met Vincent en Muffin de berg opgelopen (da's een hele klim..) en hebben we ons zelf bovenaan getracteerd op een ijsje. Muffin wist natuurlijk al wat ze kreeg, en sprong ongeduldig het ijsje bijna uit mijn handen. Vincent snapte het niet meteen, maar toen ik zijn Italiaans vanille ijsje voor hem op de stoep plakte wist hij het -na enige aarzeling- wel in een hap weg te werken. ..en vervolgens wilde hij mijn ijsje ook wel delen!

Ook vrijdag was het rust.
's Avonds kwamen de anderen aan, en hebben we gezellig wat gegeten en gedronken. Zaterdag de show, met 11 OES waaronder geduchte concurentie en een kritische keurmeester die zich nooit schaamt om een hond een ZG te geven als hij volgens haar niet aan het plaatje voldoet. Shanti won het CAC (ondanks haar korte koppie) dus ik was tevreden en blij.
Ook zondag hebben we lekker helemaal niets gedaan; in de zon gezeten, wijntje gedronken, Babs geknipt, boekje gelezen, BBQ... en 's avonds weer het eerste stuk naar huis gereden. Want ja, helaas is het toch 1200km, en dat redden we niet in 1 dag met de sleurhut.

Ook de terugreis ging weer voorspoedig, en alle honden hebben zich keurig gedragen. Vincent vond de camping ervaring wel super en heeft zich wel vermaakt. Ik kon goed merken dat Chanel al wat meer geleerd had tijdens onze Monaco trip, maar Vincent (lijkt) het nu ook allemaal wel te begrijpen.
Helaas bleek bij thuiskomst dat mijn foto camera het nu echt aan het begeven is... en dat het na 7 jaar tijd wordt om te investeren in een nieuwe. De foto's zijn allemaal wazig (nee, dat komt niet door de drank!) maar toch wel leuk!
De komende weekenden zijn we thuis; de tuin schreeuwt om onderhoud en er moeten nog een paar honden gewassen en geborsteld worden...en ik ben uiteraard weer gewoon aan het werk. Tja, dat wordt dus weer een drukke tijd dus :-)