donderdag 5 maart 2009

Invasion of the OES (part I)

1,2,3...12,13... ja, we zijn compleet. Ik ben de hele dag aan het tellen! Neuzen tellen welteverstaan. Met de invasie van 13, heb ik geen overzicht! En om zeker te zijn dat iedereen binnen is, eten krijgt of een slaapplaats heeft, zit er niets anders op dan tellen.
13.. best veel eigenlijk! 4 reuen, 9 teven. Waarvan 1 zwangere dame (hopen we tenminste) en 1 loopse dame. 2 heren die geen interesse meer hebben gezien de leeftijd en/of het feit dat ze 'geholpen zijn', en 2 jonge kerels die wel weten wat ze met zo'n leuke dame kunnen doen ;-)
Ik heb dus 2 groepen samengesteld: 1 met de loopse dame, de zwangere, oude mannen en wat bejaarde meiden. De andere is voor het jonge grut met overvloed aan energie en/of hormonen. Prima geregeld.

Alle boppers hebben 'roomies' (lees: roemies, oftewel kennelmaatjes) met 5 kennels voor de nacht moeten we nu eenmaal delen. Jones heeft zijn bench, zodat hij met zijn seniele ouwe koppie de weg niet kwijt kan raken. Een warm plekje, voor de radiator waar hij bijna niet weg te krijgen is! Bo-Ghy deelt zijn plek met 2 meiden, Muffin's leegstaande kennel is nu ook weer druk bezet. Shanti heeft haar kennel afgestaan aan de logees door boven bij mij te slapen, Babs en Xicko zijn dikke maatjes op 1 kussen... ik lach me rot.

Ja, het is druk... en ook mijn hondenhuis is erg vol nu. Godzijdank heb ik mijn hondenhuis om de drukte, de hormonen en de natte poten een klein beetje over het huis te verdelen! Maar het is leuk.... echt leuk.
Stel je het maar voor als een dorpskroeg; het is wel leuk als het rustig is.... maar hoe drukker het is, hoe gezelliger het wordt! En da's hier nou ook het geval!

alleen een beetje jammer dat het vanavond nou toch ging regenen.....