vrijdag 3 april 2009

Roze wolk

Je hebt soms van die dagen, dat het allemaal niet beter en mooier kan. Ik heb nu zelfs een hele week dat ik al met mijn hoofd in de wolken loop!
Afgelopen weekend hadden we een gezellig weekend gepland in Luxemburg. Vincent en Chanel waren ingeschreven op de CACIB show, en er zouden ook enkele bevriende fokkers komen. Zodoende zaten we 's avonds op de camperplaats in goed gezelschap aan de tapas en wijn, en konden we de volgende ochtend tijdig present zijn op de show. De OES van de Engelse vrienden werd Luxemburgs kampioen, maar helaas moesten Xicko en Vinent het vooorbij laten gaan. Chanel kreeg wel het CAC waarmee ze haar eerste titel binnen heeft! Ons klein meisje is Luxemburgs kampioen, op amper 21 maanden leeftijd! Hiep hiep, wat een feest!

Na 4 weken stress en nagelbijten, kon ik op 1 April bij Walter de echo laten maken om te kijken of Shanti zwanger is; Ik heb nog nooit zo tegen dat moment opgezien. Na de 'lege beelden' van Muffin en Stacey durf ik geen enkele waarde meer te hechten aan alle (schijn-) dracht verschijnselen van dames. Ook die van Shanti niet.
Gelukkig kwamen er direct pups op het echo beeld, ik kon ik mijn stress laten varen. Het is gelukt.... Shanti is zwanger... na 2 jaar worden er weer pups verwacht in Villa Kakelbond! Nu maar rustig aftellen naar 7 mei.

Maar eerst gaan we nog op vakantie. De show's aan de Mediteranee staan op de planning. (Monaco, Frejus en San Remo) Shanti, Vincent en Chanel gaan mee. De rest gaat logeren. Als klap op de vuurpijl vond mijn manager het wel een goed idee als ik eerst even langs de klant in Barcelona ga. Dit wil zeggen dat ik 5 dagen eerder weg kan, en bij Barcelona op een camping kan gaan staan. Ik zal daar 1,5 dag op kantoor moeten zijn, en verder kan ik op de camping lekker in de zon en van de omgeving genieten... wat een leven!