dinsdag 2 oktober 2012

Thuis

We zijn weer thuis, en ik probeer alles weer in het normale schema te laten landen...
Dat valt niet mee na 3 weken zon & rust.

3 weken lang lol-trappen in water, bossen en een beetje onderweg zijn met de camper zorgt er natuurlijk wel voor dat 6 honden er dan uitzien als voddebalen, mijn camper een grote zand/haarbal is en de zak met vuile was goed gevuld is.
Afgelopen weekend stond dan ook in het teken van honden wassen, camper uitsoppen en de wasmachine laten draaien. Niks mis mee, en zo kon ik gisteren ook weer opgeruimd aan het werk gaan voor de baas.

Onze vakantie was heerlijk en we hebben genoten. Er staan al wat foto's op de frontpage, en die geven een goed beeld van onze dagelijkse beslommeringen: zon, water, bergen en ontspanning.
Ik had maar 1 show gepland in deze vakantie , en daarbij ook bewust maar 1 hond ingeschreven: Dwayne die zijn debuut zou maken... Als kers op de taart van deze vakantie won Dwayne op de Italiaanse specialty zijn klasse (Classe di Giovane) en vervolgens ook nog eens "Best Junior in Show" oftewel "Migliore di Giovane". wow....
Ik kon mijn geluk niet op, en was enorm blij met deze overwinning.

Toch is het ook altijd weer fijn om thuis te zijn, al is het wel koud hier in Holland!