zondag 25 november 2007

10 Titels...

Vandaag waren Shanti en ik in Amsterdam, op de Winner. Diverse 'fans' waren afgereisd; Nanda was er, Jacqueline was speciaal voor ons gekomen en Eddo verrastte ons samen met Iris!
Dikke tranen met Jacq, toen ze Shanti zag.... en ik hield het ook maar amper droog. Gelukkig is Shanti "goed absorberend" en konden we de rest van de tijd lekker samen lachen en bijkletsen.
Na lang wachten (tijd die ik rustig gebruikte door Shanti los te borstelen) waren we aan de beurt; er waren 30 OES ingeschreven, waarvan 5 in de kampioensklas teven.

Toen we eindelijk aan de beurt waren zei Hans vd Berg (keurmeester) tegen me: "jij bent echt heel erg trots op haar he? Want dat straalt van je gezocht af!" :-)
Klopt natuurlijk ook wel, ik ben apetrots op 'onze Pruts'! Shanti won deze gigantische klasse en werd even later beste teef, waardoor ze zichzelf "Winner 2007" mag noemen!!!!!!

Wat dubbel....
Ik was zo blij, en iedereen was zo blij voor mij...
Toen ik na de keuring het zweet van mijn hoofd en nek stond te vegen keek in naar Shanti, die me lief en blij aan zat te kijken. Wat zou ik graag al die titels inleveren om Nicky, Emme en Daphne terug te krijgen! Samen met Jacq heb ik ff lekker staan te janken; alle tranen maar weer eens eruit. Wat staat vreugde en verdriet toch dicht bij elkaar!
We genieten dus maar van onze 10e officele FCI titel, en ik ben apetrots op Shanti.
Mijn Prutske!

Morgenochtend vertrek ik om 7.00uur naar Polen voor mijn werk. 'Oma' komt hier in huis om voor de boppers te zorgen...dat zal dus allemaal dik in orde komen. Ik zie er wel vreselijk tegenop om hen 4 dagen te moeten missen... Ik hoop maar dat het snel weer donderdag is! :-)