zondag 18 januari 2009

KC show Waalwijk

Elk jaar begint traditoneel met de open show in Waalwijk. Er is niets te winnen, maar oh wat is het altijd leuk om mee te doen! Dit jaar mochten Vincent en Chanel mee, mocht Doughnut zijn showdebut komen maken, en als klap op de vuurpijl mocht Pepijn meedoen aan de verkleed kind-hond show.
Toen vanmorgen de wekker afliep, vond ik het allemaal wat minder lollig maar nadat ik eenmaal de honden had gevoerd en zelf onder de douche stond begon het wel weer kriebelen om naar de show te gaan.
Helaas waren er wat honden absent, maar toch nog 6 Boppers aanwezig. Doughnut heeft laten zien dat hij zich keurig kan laten keuren, liep als een zonnetje door de ring en vond het reuze spannend. Met een 2e plaats en een beker zijn we dan ook dik tevreden! Het is natuurlijk super hectisch om 3 honden zo achter elkaar te showen, dus rennen vliegen en hup hup weer de ring in, volgende hond... pffff Dit gaat ten koste van de presentatie.. maar who cares? Niks te verliezen en dikke pret met de andere exposanten. Kim pakte honden aan en heeft zelfs Chanel voor BOB geshowd omdat ik zelf met Vincent liep... allemaal dikke pret en weer een hoop blik en klatergoud mee naar huis!

Daarna mochten Pepijn en Vincent de show stelen als Zorro... wat een kanjers samen!


Hoe het de komende weken verder zal gaan met shows is even de vraag; Na een 2nd opinion is eindelijk duidelijk geworden wat er met mijn handen aan de hand is, en vrijdag wordt ik in Amsterdam aan mijn rechterhand geopereerd. Ik heb geen idee hoe lang de herstel periode zal zijn. Donderdag heb ik dusmaar vrij genomen om de showhonden nog eens te borstelen, en hopelijk gaat het allemaal wel meevallen. Maar of ik naar de geplande shows in Eindhoven en Luxemburg kan... we zien het wel. Eerst maar eens van de pijn in mijn handen afkomen; da's toch wel een goed plan.